2011. november 27., vasárnap

Női láncos csizma - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Eladó a képen látható barna, elegáns, keveset használt női csizma.
Mérete 38-a, teljes hossza 46 cm, ebből a sarok hossza 9 cm. A cipzár hossza 41 cm. A csizma kerülete bokánál 26, 5 cm, lábszárnál 37 cm, a lábfej hossza 9 cm.
Esztétikai hibája: ahol a lábfejnél megtört lépés közben, ott az anyagon néhány, pár centis hajszálsérülés található. Ez csak akkor látható, ha kézzel belenyúlok és kifeszítem az orrészt, egyébként, ahogy a képeken is látszik, észre sem vehető. (Én is akkor vettem észre, amikor tisztítottam. Próbáltam lefényképezni. ) Másik szépséghibája, hogy a díszlánc a sarkát megkoptatta, befogta.
A csizmát standard postai csomagként, előre utalás után postázom, a szállítási költség a vevőt terheli.
Köszönöm, hogy benéztél, további szép napot.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-11-28 15:12
. Női láncos csizma - Jelenlegi ára: 1 000 Ft